Календарно – тематичне планування уроків інформатики 6 клас за програмою нового державного стандарту
№ п\п |
Тема уроку |
Дата |
Алгоритми та їх виконавці (7 год) |
||
1 |
Поняття команди. Команди і виконавці. Система команд виконавця |
|
2 |
Поняття алгоритму. Виконавці алгоритмів. Формальне виконання алгоритму. Форми подання алгоритмів. Алгоритми в нашому житті |
|
3 |
План виконання завдання. Планування в нашому житті. Практична робота 1. Складання алгоритмів для виконавців у словесній формі і у графічному вигляді. Виконання алгоритмів. |
|
4 |
Базові алгоритмічні структури: структура слідування. Алгоритм та програма. Середовище виконання алгоритму |
|
5 |
Об’єкти та події. |
|
6 |
Складання та виконання алгоритмів у визначеному навчальному середовищі виконання алгоритму. Практична робота 2. Складання алгоритмів опрацювання подій з використання структури слідування та виконання їх у визначеному навчальному середовищі виконання алгоритмів |
|
7 |
Урок узагальнення знань з тем «Алгоритми та їх виконавці.» |
|
Поняття операційної системи (6 год) |
||
8 |
Поняття операційної системи, її призначення Графічний інтерфейс операційної системи |
|
9 |
Поняття файлової системи. Об’єкти файлової системи. Властивості об’єктів файлової системи: ім’я об’єкта, шлях до об’єкта, повне ім’я об’єкта, розширення імені. Поняття типу файлу |
|
10 |
Операції над об’єктами файлової системи: створення, виділення, копіювання, перейменування, переміщення та вилучення об’єктів. |
|
11 |
Операції над групами об’єктів: виділення, копіювання, переміщення. |
|
12 |
Відновлення вилучених об’єктів операційної системи. Практична робота 3. Операції над об’єктами та групами об‘єктів файлової системи |
|
13 |
Пошук об’єктів файлової системи. Практична робота 4. Пошук об‘єктів файлової системи |
|
Мультимедіа (4+1 год) |
||
14 |
Поняття про мультимедіа. Об’єкти мультимедіа: текст, зображення, аудіо та відео. Галузі використання мультимедіа |
|
15 |
Пристрої введення-виведення об’єктів мультимедіа. Копіювання об’єктів мультимедіа з цифрових камер і мобільних пристроїв на комп’ютер |
|
16 |
Мультимедійні програвачі, їх призначення і функціональні можливості. Практична робота 5. Копіювання об‘єктів мультимедіа на комп‘ютер. Робота з мультимедійними програвачами |
|
17 |
Засоби перегляду зображень, їх призначення і функції. Змінення значень властивостей графічних зображень: розмір, колір. Основні операції над зображеннями: обтинання, обертання. Практична робота 6. Перегляд зображень та змінення значень їх властивостей |
|
18 |
Урок узагальнення знань з тем «Поняття операційної системи.Мультимедіа» |
|
Текстовий процесор (8 год) |
||
19 |
Поняття текстового документа, його об’єктів. Текстовий процесор, його призначення. Середовище текстового процесора. Відкривання і збереження текстового документа. Режими роботи в середовищі текстового процесора |
|
20 |
Виділення фрагментів тексту. Робота з фрагментом тексту: копіювання, переміщення, вилучення та вставляння |
|
21 |
Введення і редагування тексту. Перевірка правопису. Виправляння помилок. Пошук та заміна фрагментів в тексті. |
|
22 |
Форматування символів та абзаців: шрифт, розмір, накреслення, колір, вирівнювання, встановлення відступів абзаца, міжрядкового інтервалу |
|
23 |
Алгоритм опрацювання текстового документа. Практична робота 7. Редагування та форматування текстового документа |
|
24 |
Вставляння графічних об’єктів у текстовий документ. Вставляння організаційних діаграм Практична робота 8. Вставляння графічних об’єктів та організаційних діаграм у текстовий документ. |
|
25 |
Довідкова система текстового процесора. Поняття ключового слова. Пошук потрібних відомостей. Нумерування сторінок. Попередній перегляд, друк |
|
26 |
Урок узагальнення знань з тем «Текстовий процесор.» |
|
Комп’ютерні мережі (8 +1год) |
||
27 |
Комп’ютерні мережі та їх призначення. Поняття про мережну взаємодію. Типи комп’ютерних мереж |
|
28 |
Поняття користувача й сеансу користувача; вхід у локальну мережу. Локальна мережа навчального закладу. Робота з мережними папками |
|
29 |
Поняття про глобальну мережу Інтернет. Основні служби Інтернету |
|
30 |
Поняття Всесвітнього павутиння. Поняття веб-сайту, веб-сторінки, її адреси. Гіперпосилання |
|
31 |
Робота з веб-браузером. Використання, створення та редагування списку сайтів, обраних для швидкого доступу |
|
32 |
Алгоритм організації пошуку інформаційних матеріалів (повідомлень) в Інтернеті. Простий пошук. Аналіз інформаційних матеріалів (повідомлень), знайдених в Інтернеті. Практична робота 9. Пошук інформаційних матеріалів в Інтернеті за вказаною темою. Створення списку сайтів, обраних для швидкого перегляду |
|
33 |
Збереження зображень, веб-сторінок та їх фрагментів. Інтернет-енциклопедії, словники та онлайн- перекладачі. Практична робота 10. Робота з інтернет-енциклопедіями, словниками та онлайн перекладачами |
|
34 |
Авторське право та Інтернет. Правила безпечного користування Інтернетом при пошуку інформаційних матеріалів (повідомлень) |
|
35 |
Урок узагальнення знань з тем «Комп’ютерні мережі.» |
|