Календарно-тематичне планування уроків
Інформатики
для 4 класу
(До підручника «Інформатика 4 клас»)
Автори: М.М. Корнієнко, С.М. Крамаровська, І.Т. Зарецька)
Програму підготували:
Морзе Н. В. |
доктор педагогічних наук, професор, директор Українського ННІІТЗАПГЕУ; |
Ломаковська Г. В. |
директор Ліцею інформаційних технологій №79 м. Києва; учитель-методист, Заслужений працівник освіти |
Проценко Г. О. |
учитель інформатики Печерської гімназії №75 м. Києва; учитель-методист; |
Коршунова О. В. |
учитель інформатики Зміївського ліцею № 1 Харківської області, учитель-методист; |
Ривкінд Й. Я., |
учитель інформатики, завідувач кафедри математики та інформатики ліцею № 38 імені В.М. Молчанова м. Києва; учитель-методист, Заслужений вчитель України; |
Рівкінд Ф. М. |
учитель початкових класів, завідувач кафедри розвиваючого навчання ліцею № 38 імені В.М. Молчанова м. Києва; учитель-методист. |
№ уро-ку |
Дата уроку |
Тема уроку |
1. |
|
Правила поведінки і безпеки життєдіяльності (БЖ) в комп’ютерному класі. Повторення начального матеріалу за 3-й клас. |
2. |
|
Поняття файлу та папки. |
3. |
|
Створення і видалення папок, видалення файлів. |
4. |
|
Копіювання файлів та папок. |
5. |
|
Тексти і текстовий редактор. |
6. |
|
Середовище текстового редактора. Відкриття та створення текстового документа. Збереження текстового документа. |
7. |
|
Правила введення тексту. |
8. |
|
Редагування тексту. |
9. |
|
Копіювання і переміщення фрагментів тексту. |
10. |
|
Форматування тексту. |
11. |
|
Вставлення зображень у текстовий документ. |
12. |
|
Графічні редактори та їх призначення. Середовище графічного редактора |
13. |
|
Панель інструментів. Палітра. Колір фігури і колір фону. Створення простих графічних зображень. Збереження зображень. |
14. |
|
Інструменти виділення фрагментів зображення. |
15. |
|
Вставлення підпису до малюнка. Зміна кольору й розміру шрифта. |
16. |
|
Правила безпечного користування Інтернетом при пошуку інформаційних матеріалів (повідомлень). Повторення і систематизація навчального матеріалу за І семестр. |
17. |
|
Веб-сторінки для дітей. |
18. |
|
Дитячі бібліотеки. |
19. |
|
Навчаємось онлайн. Малюємо онлайн. |
20. |
|
Електронне спілкування. Безпека спілкування в спільнотах. |
21. |
|
Висловлювання. Істинні та хибні висловлювання. |
22. |
|
Заперечення висловлювань. |
23. |
|
Аналіз тексту задачі. |
24. |
|
Середовище виконання алгоритмів Скретч. |
25. |
|
Алгоритми з розгалуженням. Логічне слідування «Якщо – то – інакше». |
26. |
|
Створення та виконання алгоритмів з розгалуженням для виконавців у середовищі Scratch. |
27. |
|
Алгоритми з повторенням. |
28. |
|
Створення та виконання алгоритмів з повторенням у визначеному середовищі. |
29. |
|
Середовище редактора презентацій. |
30. |
|
Комп’ютерна презентація, її об’єкти. Робота з об’єктами на слайдах презентації. |
31. |
|
Анімаційні ефекти у комп’ютерній презентації. |
32. |
|
Створення презентацій на основі шаблону. Розробка плану створення презентації на задану тему. |
33. |
|
Повторення і систематизація навчального матеріалу. |
34. |
|
Повторення і систематизація навчального матеріалу за рік |
35. |
|
Підсумковий урок за рік. |